وبینار بهبود و توسعه تجارت با بهرهگیری از مدل تجزیهوتحلیل کسبوکار

وظیفه اصلی تحلیلگر کسبوکار، علاوه بر برقراری ارتباط با همه ذینفعان، این است که لزوم تغییر در فرآیندهای کسبوکار، سیستمهای اطلاعات و سیاستها را تشخیص داده و مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهد. تحلیلگر حرفهای کسبوکار نقش مهمی در پیشبرد یک سازمان به سمت بهرهوری، سودآوری و راندمان را دارد.
درواقع تصمیمات و فعالیتهای او بهطور غیرمستقیم بر مسائل مالی شرکت تأثیر میگذارد. یک تحلیلگر کسبوکار بعدازاینکه پروژهای را انتخاب میکند، نحوه شروع آن، نوع محصول تولیدی و انجام موفقیتآمیز آن، بزرگترین چالش برای او حساب میآید. به همین دلیل یک تحلیلگر حرفهای باید نوع کسبوکار و نحوه فعالیت آن را درک نماید، همچنین باید نحوه بهبود فرآیند موجود کسبوکار را مشخص نماید و اقدامات لازم برای حمایت از اجرای مراحل جدید را شناسایی کند و درنهایت تأثیر اقدامات جدید را تجزیهوتحلیل کرده و آنها را اجرایی نماید.
در این وبینار روشهایی را برای تحلیل موفقیتآمیز کسبوکار مطرح کردهایم. وبینار بهبود و توسعه تجارت با بهرهگیری از مدل تجزیهوتحلیل کسبوکار مورخ 26 اردیبهشت 1400 از ساعت 14 تا 16 بهصورت آنلاین با حضور دکتر نسیم موسوی برگزار شد.
در ابتدای این وبینار نسیم موسوی ضمن خوشآمد گویی به حاضرین در جلسه و معرفی سوابق کاری و تحصیلی خود، اهداف برگزاری این رویداد را برای مخاطبین شرح دادند. پس از بیان مقدمهای در مورد Business analytics، مدرس به تبیین مدل تصمیمگیری سایمون پرداختند. در ادامه این وبینار 2 ساعته، مزایای BA و توسعه این موضوع در رویههای کسبوکار روزمره موردبررسی قرار گرفت. بیان مثالهایی از پروژههای اجراشده در این حوزه و بهطور خاص در کشور اتریش در کنار آینده این نظریه ازجمله مواردی بود که در این وبینار به بحث گذاشته شد.
گزارش اجمالی رویداد:
این رویداد که باهدف آشنایی شرکتکنندگان با business analytics برنامهریزیشده بود به دنبال نیل به اهداف زیر بود:
- مفهوم تجزیهوتحلیل تجارت
- اهمیت تجزیهوتحلیل تجارت
- بررسی پروژههای اخیر در این حوزه
- فرصتهای توسعه تجارت در شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات

درباره پشتیبانی وین کالج
وین کالج | پلتفرم آموزش اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش
نوشتههای بیشتر از پشتیبانی وین کالج
دیدگاهتان را بنویسید