گزارش برگزاری وبینار دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از فعالیت و ابزارهایی است که برای تبلیغات محصولات و خدمات در بستر وب یا اینترنت سایر ابزارهای دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرد.
اصطلاح دیجیتال مارکتینگ از چند دهه قبل تا به امروز به عنوان زیر مجموعه مدیریت بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر با توجه به به گسترده شدن کسب و کار اینترنتی، از ابزارهای بازاریابی دیجیتال متنوع استفاده شده است.
با توجه به توسعه چشمگیر فناوری اطلاعات، کاربران به این موضوع توجه بیشتری کرده و متوسط آنلاین بودن آن ها بیش تر شده است. بحث و موضوع دیجیتال مارکتینگ به عنوان دانش مستقل مورد توجه آن ها واقع شده است.
در ابتدای این وبینار، خانم نصیحت کن ضمن بیان اهمیت و ماهیت دیجیتال مارکتینگ در دنیا به بررسی نقش این مفهوم در برندینگ و بازاریابی کالا و خدمات پرداخت از نظر ایشان بازاریابی دیجیتال فناوری در حال تغییر و توسعه با سرعت بالایی است که باعث به وجود آمدن فرصت های شغلی فراوان شده است.
اهمیت بازاریابی دیجیتال این است که به محبوب شدن برند کسب و کار افراد کمک می کند و موجب افزایش فروش و درآمد آن ها می شود. فرصت های شغلی زیادی را به وجود می آورد و به دیده شدن در مورتورهای جستجوگر کمک خواهد کرد. در کنار این موضوع بحث محتوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
از نظر ایشان مهم نیست که کسب و کارتان تا چه اندازه بزرگ یا کوچک باشد، شما در هر صورت نیاز به بازاریابی محتوا دارید. با تولید محتوای مناسب و بارگذاری آن در سایت به صورت مقاله یا ویدیوی آموزشی می توانید نیاز مخاطب و کاربران سایت خود را برطرف نمایید. به جرات می توان گفت محتوا مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتور در بین تمام فاکتورهای بهینه سازی سایت به شمار می رود. به همین خاطر است که سئو کاران انگلیسی زبان می گویند: Content is king یعنی محتوا پادشاه است.
آن ها به تجربه دریافتند که یک محتوای خوب و با کیفیت که متناسب با استانداردهای سئو تولید شده، چقدر می تواند در کسب رتبه توسط موتورهای جست و جو تاثیر گذار باشد. به همین خاطر اگر قصدتان برای ادامه و موفقیت کسب و کارتان جدی است، حتما باید به فکر تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن به صورت مستمر در وب سایت خود باشید.
گزارش اجمالی رویداد:
این رویداد که باهدف آشنایی شرکتکنندگان با سرمایه گذاری در استارتاپ ها برنامهریزیشده بود به دنبال نیل به اهداف زیر بود:
- دیجیتال مارکتینگ و جدیدترین ترندهای این حوزه
- نگاهی مقایسه بر دیجیتال مارکتینگ در ایران و اروپا
- تولید محتوا و اهمیت و کاربرد آن در بازاریابی
- معرفی پلتفرم های انتشار محتوا
- به همراه بررسی موردی و نمودهای کاربردی
- پرسش و پاسخ

درباره پشتیبانی وین کالج
وین کالج | پلتفرم آموزش اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش
نوشتههای بیشتر از پشتیبانی وین کالج
دیدگاهتان را بنویسید